Saturday, July 24, 2010

Kelas, Aktiviti Sukan, Kehidupan

Salam dan semoga sahabat2ku semua sentiasa mendapat keberkatan daripada-Nya hendaknya. Sedar tak sedar, dah seminggu aku tak hantar sebarang post kat blog aku ni. Almaklumla, semester baru dah bermula. Kehidupan menjadi kembali sibuk dgn pelbagai aktiviti (kelas, sukan, enjoy n etc). Tak sempat nak post psl Universal Studio: Part 2. Nnt akan diusahakan mencari masa utk menaip psl bende ni.

Semester ni tinggal 3 subjek je lagi dan satu lagi projek sblm aku tamat master course ni. Assignment pun dh bersusun-susun. Dateline assignment2 ni pun dekat2 je. Lps tu pulak, kene buat presentation utk projek (bulan Oktober) dan taip thesis (hantar bulan November) pulak. Bunyinya mcm sibuk je kan tp kalo kita ade planning schedule yang baik, insyaALLAH, semua ni kita akan lalui dengan mudah. Harap2nye lah.

InsyaALLAH, bulan Febuari tahun depan, bermulalah career baru aku sebagai lecturer di UNIMAP. Itupun kalo semester ni aku lulus dgn jayanya. Tak tau la mcm mn nanti. Smlm ni, aku tak pernah lagi mengajar org secara formal. Sblm2 ni biasa buat group discussion je. Ok ke KO. Kene tggu dh kerja, baru tau mcm mn.

Seperti biasa, dlm waktu2 mcm ni (2 bulan sblm cuti sekolah), aku akan dijemput ke majlis perkahwinan rakan2. Setakat ni dh ade 2 jemputan aku dh dpt. Rasa2nya, kedua2 majls ni akan aku pergi. Jadik, membe2 yang bujang makin berkurang dan aku adalah slh sorg drpdnye. Tak tau la bila pulak turn aku nk menjemput sahabat2 semua ke majlis aku. Hehe..

Ok la sahabat2ku semua. Dh puas aku mengomel kat sini. Ntah ape2 le pulak aku rs bende yg aku taip ni tp hentam sajelah. Diharap, sahabatku2 semua sentiasa ceria2 selalu ok. InsyaALLAH kita bertemu dia lain waktu.

Salam....



5 comments:

  1. All da best prof!!! c u @ UniMAP!!!!

    ReplyDelete
  2. Thanks a lot. Jumpa di sana. InsyaALLAH bulan 2 tahun dpn ye.

    ReplyDelete
  3. OK prof!!! jmpe nnt...dh masuk UniMAP nnt inform ye...

    ReplyDelete
  4. okeh.. nnt ade org nk blanje mkn kat kuala perlis. nyum3... hehe

    ReplyDelete
  5. student mn bleh blanje lecturer...lecturer la yg kena blanje student...ehehehe... ;p
    nnt cmne nk contact....
    ade ID YM? add me huz_na1705

    ReplyDelete