Wednesday, June 30, 2010

Gemerlipan Neon di I-City Shah Alam




Salam kepada sahabat2ku yang setia semua. Post kali ni nak cerita sedikit apa yang ada di I-City, Shah Alam.

Selalunya, kalau aku balik dari JB ke Perak, mesti nampak signboard ke I-City. Tak silap aku signboard tu antara Dengkil dan susur Klang (lebuhraya PLUS). Seperti biasa, aku buat tak tau sbb yang penting sampai ke rumah di Perak dan sehinggalah aku menjejak kaki kat I-City ni. Menarik rupanya.

Kat I-City ni, pengunjung disediakan dgn gemerlipan neon2 yang berwarna-warni yang menyerupai pelbagai bentuk haiwan dan pokok (cewahhh...). Kat situ jugak ade banyak gerai yang menjual barang2 mcm kat uptown. Selain itu jugak lagi, ade senamrobik untuk semua. Kira tempat ni sesuai la nk lpk2 bersama keluarga (blh berkelah), dan rakan2. Selain itu jugak.... dh takde selain itu jugak. :).
Bayaran masuk, just rm2. Bukan utk seorg, tapi untuk bayar parking kereta. Yang terakhir sekali, jangan datang waktu siang ok. Tak nmpk lampunya nanti.

Jgn lupa datang. Selamat ber"I-City" ok.

p/s - boleh layan world cup kat sini. big screen disediakan and enjoy the pictures.

5 comments:

  1. aku trigin nk g...cntik giler amik gmbr wktu mlm kan...cm dok kt oversea je..dh le xdpt naik cruise.xsmpt le..

    ReplyDelete
  2. ha.. kalo ade masa, mmg bell kene pegi. hehe.. aku pun x sempat naik cruise haritu. x tau la bila lagi ade peluang mcm tu. xpe la bell, senasib la kita.

    ReplyDelete
  3. kalo dtg shah alam, mesti kene singgah tempat ni bell. psl cruise tu, aku pun x sempat nk naik. x tau la bila lagi dpt peluang mcm tu. senasib la nmpknye kita ni..

    ReplyDelete
  4. ohh..harus...lame tak g sna..rindu shah alam..insyallah nk pegi sana amik gambar byk2..hehe..ehm tu lah senasiblah kite..huhu..aku yg dok kat penang ni dkt pun, tak sempat nk pegi...tunggu honeymoon atas kapal..hehe

    ReplyDelete