Monday, June 28, 2010

2000 km Selama 3 Minggu


Salam kepada sahabat2 ku semua. Fuh... 3 minggu ni yg memenatkan. Dari Johor ke Perak ke Klang ke Melaka ke Klang ke Perak ke Klang dan akhir sekali sampai ke Johor semula (jauh jugak aku berjalan ye). Sedar tak sedar, aku dah drive 2000 km rupanye dlm ms 3 mggu n kesan dia, kene servis kereta le jawabnye. hehe...

Dlm ms 3 mggu ni, byk gak tempat2 menarik aku pergi (best gak bercuti kat Malaysia ni). Destinasi pertama ke I-City Shah Alam. Lps tu pegi Melaka pulak. Kemudian aku pegi ke Sunway Lagoon (first time pegi n tak sangka best Sunway Lagoon ni dan harga tiket dia berbaloi dengan aktiviti yg ade).

Dlm sibuk2 ni jugak sempat la aku lepak kat kampung selama seminggu. Skang ni cuaca kat kampung aku dh tak sama dulu. Kalo dulu, suhu dia sejuk, kini dh menjadi panas. Memang dah ketara sangat perubahan cuaca kat dunia ni. Oleh itu, "SAVE THE WORLD" ok.

Kat sini aku letak gambar bas yg biasa aku naik waktu pegi sekolah n pegi ke tempat2 lain waktu dulu. Gambar ni aku snap waktu cuti blk kampung haritu. Banyak sungguh kenangan aku dengan bas ni.

p/s - tak jadi pergi Pulau Pemanggil. Skang tengah ribut dan bot pulak lewat. huhu...

No comments:

Post a Comment