Sunday, January 16, 2011

Kini & Kenangan Lalu

Salam sahabat2ku sekalian. Sudah berkurun lamanya aku rasa tak post kat blog aku ni. Kekadang sampai satu tahap, aku terlupa yang aku ada blog sendiri.

Baru2 ni, dalam sedar tak sedar, aku telah menjadi insan yang sedikit pelupa. Aku pun tak tau kenapa boleh jadi macam. Banyak perkara yang aku terlupa. Moga2, penyakit pelupa aku ni tak berterusan...

InsyaALLAH selepas Gong Xi Fa Cai ini, aku akan memulakan tugas aku sebagai tenaga pengajar di Unimap selepas hampir 2 tahun aku kat UTM. Sedih pun ade sebab nak tinggalkan rakan2 baru dan kenangan2 kat UTM ni. Tapi apa nak buat, kehidupan mesti diteruskan jugak...

Sepanjang aku kat UTM ni, aku rasa banyak gak buat salah kat sahabat2ku semua. Almaklumlah, aku ni insan yang kudus, confirm tak terlepas dari membuat kesalahan dan selalu hidup dalam kealpaan. Kepada sahabat2ku yang berkenaan yang baca blog aku ni, di sini aku nak minta maaf bebanyak atas kesalahan aku sepanjang aku mengenali kalian. Halal makan minum dan segalanya yang aku pohon ok. Terima kasih banyak2... ;)

Pg tadi sedang aku membelek2 photo sahabat lama aku masa sekolah rendah, terjumpa plak aku gambar waktu tahun 1, tahun 2 dan tahun 6. Gelihati pun ada tengok gambar tu. Bila tengok gambar tu, baru aku perasan banyak perubahan hidup yang telah aku alami. Teringat balik cikgu2 lama dan cikgu2 pelatih. Terima kasih kat cikgu2 semua. Kat sini aku upload gambar aku waktu dulu. Credit to Norshamida dan Seruan pasal upload gmbr tu ye. Thanks a lot....

Terima kasih sahabat2ku semua sebab sudi baca ngomelan aku. InsyaALLAH berjumpa lagi kita di masa lain jikalau diizinkan oleh-Nya.


No comments:

Post a Comment